Saturday 31 March 2012

sumpah ! da lme xgelak gini . al-kesah bangla~

rse2nyakan . mulut gua da lme xnganga luas2 . kurang exercise . bibirpn pecah2 da skang . ish2 . pedih2 . cane nk exercise ? geng2 gua jauh maaaa . hik2 . gelak sorang nt d titlekan "mental" kehkehkehkeh :pp

tp arini gua mental gaklaa ble akhirnya gua gelak sorang2 jugak . al-kesahnyaa gni . duk belek2 fesbuk, tbe2 gua nmpk post y gilaaa lucu . terbahak2 gua gelak . ayyash pandang gua lain mcm . msti dia plik .

"m.ngah ni terkena sawan ke?" mgkin gua gelak xensem kot . ekekeke !

tp gua xpeduli . gua nk gelak, gua gelak jelaa . kahkahkah !! mata gua terbeliak bce post mmbe gua y ni :




cuba lu org bce ? lawak x ? bg gua lawak ehhh . da la berak . blh lak wt slumber men hp . knon2 xberak . msti dia xthn nk terkincit . gua phm dia malu . mmg gua kesian . tp at least dia kne ckp kt driver bus tu . kesian org dlm bas kan . heeeee . tp tu la nsib bangla dlm malaysia ni . cuba org kta berak, xdela kecoh sgtkn  . ekekke .

gua truskan bce komen2 mmbe gua ni lagi . lu tgk la pe jd strusnyaa :



driver bus dpt ilham . soh bangla tu g bsuh berak kt rnr . kehkehkeh . cte bab bangla ni . gua tringt cte mmbe gua . tye tu dia otw balik chini . geng2 bangla besepah dlm bas . blh plak bangla sorang tu pengsan . gua jd hairan . salunyaa bkan kte ke y nk pengsan bau diorang ? ekekke . ni dah terbalik . bapak gua kte, jgn dia pengsan bau ketiak dia dala . hahahahahaha .

tu je nk kabo .

ekekek .

tade niat nk hina atau pn pe .

sje suka2 jeee . maap pd sape y telibat .

Assalamualiakum =)

No comments:

Post a Comment

LovE stoRy

Daisypath Anniversary tickers